Lisina láska k filmu vzplanula během práce asistentky střihu na snímcích Johna Singletona: na Oscara nominovaný Chlapci ze sousedství a Svatba nebo pohřeb, který má na kontě nominaci na Zlatý glóbus. Práce na těchto projektech ji nadchla natolik, že právě tam začala probíhat hladká a přirozená proměna v to, co je dnes sebejistou filmovou kariérou. Poté, co pracovala jako střihačka v řadě filmů se
Lisina láska k filmu vzplanula během práce asistentky střihu na snímcích Johna Singletona: na Oscara nominovaný Chlapci ze sousedství a Svatba nebo pohřeb, který má na kontě nominaci na Zlatý glóbus. Práce na těchto projektech ji nadchla natolik, že právě tam začala probíhat hladká a přirozená proměna v to, co je dnes sebejistou filmovou kariérou. Poté, co pracovala jako střihačka v řadě filmů se Lisa v osmadvaceti letech rozhodla, že chce studovat filmovou školu. Za krátký čas už chodila na Akademii umění ve státe Kolumbia, kde získala titul M.F.A. ve scénáristice a režii. Pod ochranou svého rádce, Miloše Formana, napsala a režírovala několik výborně hodnocených krátkých filmů včetně snímku Suvenýr (1994), který se promítal na více než 25 mezinárodních filmových festivalech. Další snímek A Dinner Party (1997) vysílala britská, francouzská a švýcarská televize a byl oceněn Channel 4 TX cenou Britského filmového institutu.V roce 1998, se Lisa pustila do režijní debutu celovečerním filmem Vrcholné umění s Ally Sheedy a Radhou Mitchell v hlavních rolích. Film je temnou meditací o lásce, ztrátě a dilematech, se kterými se musíme každodenně vyrovnávat. Ve filmuí se Lisa zabývá ambicemi a nejasností mezi a osobním úsilím a toho, co je člověk všechno schopen udělat pro úspěch. Film získal mnoho ocenění mimojiné Národní cenu filmové kritiky za herecký výkon Ally Sheedy, diváckou cenu Waldo Salta na Sundance festivalu a Zvláštní Cenu poroty na filmovém festivalu v Deauville.Když odpočívala během práce na střihu Vrcholné umění, poslouchala hodně hudby. Jednou ráno jí střihač Amy Duddleston přinesl nahrávku Joni Mitchell “Ladies of Canyon”. Lisa ihned dostala nápad – Joni Mitchell se stala katalizátorem Lisina druhého celovečerního filmu Laurel Canyon, který přenáší publikum do srdce Hollywood Hills, domova mnohých hudebníků, herců a dalších bohémů. Film se soustředí na upjatý mladý pár přivábený do epicentra rock’n’rollu bohémským životem. Laurel Canyon měl premiéru v rámci nezávislé sekce v Cannes v roce 2002, kromě toho získal cenu Dorothy Arzner, ředitelky View film festival a v roce 2004 byl nominován na dvě nezávislé ceny Spirit Award.Podle vzoru Laurel Canyon si Lisa nadále pečlivě vybírá projekty, které bojují s konvencemi a soustředí se na výstřední krásu lidského ducha.(zdroj: CSFD.cz, autor: Zdroj: Aerofilms)